Cum cumpăr

Pentru a efectua cumpărăturile pe site-ul AMMA store trebuie parcurși urătorii pași :

  • Adăugați produsele dorite în coșul de cumpărături
  • Confirmați comanda pentru produsele din coșul de cumpărături
  • Vă autentificați ca utilizator al acestui magazin
  • Completati cu atenție formularul de comandă cu datele de livrare/facturare
  • După finalizarea și plasarea comenzii, veți fi contactat telefonic pentru confirmare
  • Produsele comandate sunt expediate în termenul de timp stabilit

Pretul afișat al produselor conține TVA.

Toate produsele expediate sunt insoțite de factură fiscală.


Selectarea produselor dorite

Site-ul AMMA store este conceput în așa fel încât să puteți găsi cât mai ușor produsele căutate. Alegerea produselor este posibilă în mai multe moduri:

  • fie utilizând meniul de sus, unde produsele sunt clasificate după mai multe categorii; selectați o categorie de produse din meniu; astfel, va fi afișată o listă cu toate produsele care fac parte din acea categorie,
  • fie căutând produsul după nume în motorul de căutare afișat în partea de sus, dreapta (lupa);

Alegeți criteriul potrivit informațiilor dvs. și adăugați produsul în coș.
Odată găsit produsul, acesta poate fi adăugat în coș dacă dați click pe butonul Adaugă în coș.

Dacă doriți să aflați detalii despre produsul căutat, dați click pe imaginea acestuia sau pe denumirea lui. După ce ați citit toate detaliile despre produsul căutat puteți să-l adăugați în coș dacă dați click pe butonul Adaugă în coș.

(De asemenea, aveți și opțiunea de a-l adăuga în lista de dorințe. Lista de dorinte este un fel de listă de cumpărături a dvs în care puteți selecta produsele pe care intenționați să le cumpărați în viitor. Selectarea unui produs în lista de dorințe nu înseamnă decât un mod de a vă reaminti că doriți să cumpărați acel produs. Din lista de dorințe puteți decide trecerea unui produs în coșul de cumărături, trimiterea unei referințe a produsului unui prieten sau ștergerea acestuia. Înscrierea unui produs în lista de dorințe nu înseamnă că ați comandat acel produs.)

Coșul de cumpărături

În acesta vor fi reținute toate produsele alese. Conținutul Coșului de cumpărături poate fi afișat permanent prin selectarea acestuia din partea dreapta sus. Un subtotal, care nu include costul expediției, va fi afișat mereu în timpul cumpărăturilor în secțiunea Coșul de cumpărături și veți ști întotdeauna ce sumă totalizează valoarea cumpărăturilor dvs.

Dacă doriți să mai adăugați produse în coș, apăsați butonul Continuă.

Puteți verifica produsele alese, modifica cantitatea în care vreți să le cumpărați sau șterge din listă produsele pe care nu le mai doriți. După ce ați bifat pentru ștergere produsul respectiv sau ați completat cantitatea dorită, selectați butonul Actualizare. Apoi alegeți opțiunea Plasare comandă ce vă va ghida, pas cu pas prin etapele necesare finalizării procesului de cumpărare. Verificați datele completate și conținutul comenzii iar apoi apăsați butonul Confirm comanda. În acest moment, comanda făcuta de dvs. va intra în baza noastră de date alături de datele personale. Ulterior, veți fi contactat de către un operator pentru confirmarea comenzii și pentru a stabilii detaliile pentru livrare.

Autentificarea

Pentru a fi plasată o comandă, trebuie să vă autentificați cu adresa de e-mail și parola declarate la înregistrarea în Contul meu. Dacă sunteți prima oară la cumpărături pe AMMA store, vă rugăm să completați cu atenție datele personale din formularul de înregistrare - datele trebuie să fie reale și complete. Anumite rubrici trebuie completate în mod obligatoriu și sunt marcate distinct. Fără aceste date, nu vom putea onora comenzile sau întocmi documentele de livrare.

Vă rugăm să completați cu atenție toate rubricile, deoarece datele eronate sau lipsă pot crea probleme la onorarea comenzilor.

Autentificarea se face fie din pagina de intrare, fie ulterior, pe măsură ce doriți să accesați funcțiile site-ului care sunt disponibile numai utilizatorilor înregistrați.


Cum plătesc

Plata pentru comenzile efectuate pe site-ul AMMA-store.ro se poate realiza astfel:

  • la predarea produselor de către reprezentantul firmei de curierat;
  • Online cu card bancar prin Netopia Payments (Visa/Maestro/Mastercard).

    Dacă ați ales metoda de plată "Online prin card bancar" este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizată a procesatorului de plăți.

    • Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizațiile care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.
    • "3-D Secure" asigură în primul rând ca nici o informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa si MasterCard.

    Important de știut! - Pentru plățile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

  • cu ordin de plată, plata se va face către S.C. FERANA PROD SRL, Reghin, cu mențiunea: "Plată pentru cda. nr. ...", în următorul cont: RO10BACX0000002494324000 - UniCredit Bank

Notă: în situația în care plata se face prin ordin de plată, finalizarea comenzii se va realiza în momentul confirmării de către bancă a plății pentru comandă.

În funcție de preferințele cumpărătorilor, vom extinde variantele de plată a comenzilor.

Toate produsele expediate sunt însoțite de factură fiscală. Pentru plata ramburs - la primirea comenzii, reprezentantul firmei de curierat va elibera chitantă pentru suma încasată de la dvs.


Livrarea comenzilor

Livrarea produselor NU este GRATUITĂ.

AMMA store livrează comenzile direct la adresa dvs. prin servicii de curierat, în orice localitate din România, conform ariei de acoperire, care cuprinde peste 1600 de localitati.

Preluarea – livrarea coletelor se face door-to-door.

Costurile de livrare sunt în funcție de dimensiunile coletului și adresa de livrare.

  • pentru livrarea în țară, în localități cuprinse în aria de acoperie, costurile pentru o livrare basic, fără alte opțiuni, încep de la 13.5 lei + TVA pt un colet mic (până la 1 ml lungime) și 92 lei + TVA pt un colet mare (lungime 4 ml). Aceste costuri vor apărea în mod explicit în momentul configurării comenzii pe site.
  • pentru livrare în țară, în alte localități care nu sunt în aria de acoperire, la costurile de mai sus se adaugă un tarif fix de 20 lei + TVA, fără alte costuri pentru km adiționali.
  • pentru opțiunea suplimentară ramburs se va adăuga un cost suplimentar la costurile livrării, care se va adăuga la costul basic al livrării. Rambursul nu poate fi mai mare de 5000 de lei.
  • pentru returul coletelor, dacă livrarea se face cu același curier cu care s-a primit coletul, costurile returului sunt aceleași cu costurile livrării inițiale. Se poate alege și alt curier pentru retur, cu asumarea costurilor de retur de către client.

Termenul de livrare al produselor de pe site-ul AMMA store se va comunica în momentul plasării comenzii, on-line sau telefonic de către operatorii noștri, în funcție de disponibilitatea produselor la producător. Dacă produsul este disponibil pe site-ul AMMA store, atunci livrarea comenzii se va face prin curierat in termen de 48-72 ore (zile lucratoare) în orice localitate din Romania curpinsă în aria de acoperire a curierului. La livrările care nu sunt cuprinse în aria de acoperire a curierului se mai adaugă un timp suplimentar de 24-48 ore.

Avizarea sosirii coletului se va face înainte de livrare, prin două mesaje SMS de informare, care vor conține detaliile livrării (AWB, data livrării, suma ramburs, contact curier, etc). După două încercări de livrare eșuate, coletul se va returna la expeditor.

În situația unei livrări eșuate din cauza clientului, următoarea livrare se va efectua contra cost, acest cost adăugându-se la costul inițial.

În cazul în care se refuză achitarea rambursului, coletul se va returna la expeditor.


Politica de anulare/retur a comenzii

Comenzile se pot anula in maxim 24 ore de la plasarea lor. Acest lucru se poate face trimițând o cerere de anulare la adresa de e-mail comenzi@amma-store.ro.

Conform O.U.G. 34/2014, clienții persoane fizice au dreptul să returneze produsele comandate fără invocarea unui motiv și fără nici o penalitate, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate etichetele intacte și cu documentele însoțitoare). Cumpărătorul trebuie să notifice în scris comerciantul că dorește sa returneze produsele achiziționate pe adresa de e-mail retur@amma-store.ro . După ce clientul primește pe adresa de e-mail acceptul returului, acesta cheamă firma de curierat și stabilesc împreună momentul exact al ridicării produselor. Datele de contact ale firmei de curierat:

  • PTT Express
  • Nr. Tel call center: 03637036373
  • Adresa e-mail: office@pttexpress.ro

În cazul în care produsele achiziționate sunt conforme, dar clientul se răzgândește și nu dorește să le păstreze, atunci vânzătorul suportă cheltuielile de retur.

În cazul în care produsele prezintă defecte, vânzătorul va înlocui produsele defecte și va suporta cheltuielile cu transportul (returul produselor defecte și trimiterea noilor produse). Defectele vor fi sesizate, în termen de 24 de ore de la primirea produselor, la adresa de e-mail comenzi@amma-store.ro . În e-mail se vor atașa și poze cu produsele defecte.

Rambursarea contravalorii produselor se va face într-un cont bancar furnizat de către cumpărător, în termen de maxim 14 zile calendaristice de la data primirii dovezii că produsul a fost returnat.

În cazul în care produsele sunt returnate într-o stare în care ele nu mai pot fi vândute ca și produse noi și nu a fost făcută nici o sesizare de produs defect ne rezervăm dreptul de a nu accepta returul. În acest caz cumpărătorul suportă toate cheltuielile de transport, iar banii pentru respectivele produse nu se vor returna.

Conform O.U.G. 34/2014 produsele confecționate după specificațiile clientului sau cele personalizate nu mai pot fi returnate.